Ponúkame Vám...

Stanka / SK

TABATA :

Tabata je vysoko intenzívny intervalový tréning (HIIT), ktorý pozostáva z 20 sekúnd maximálnej aktivity a 10 sekúnd odpočinku. Tento cyklus sa opakuje 8-krát

To znamená, že trénujete 4 minúty. Za 30 minút možno týmto spôsobom precvičiť a vyformovať celé telo. Tabata je výbornou voľbou pre všetkých, ktorí chcú neustále zlepšovať svoju kondíciu. Tento typ tréningu sa odporúča i tým, ktorí chcú schudnúť. 

Tabata je ideálna pre zaneprázdnených ľudí – za krátky čas precvičíte celé telo a výhovorka „nemám čas“ tu neplatí. Správne vykonaná tabata je zárukou spálenia vysokého množstva kalórií. HIIT spaľuje viac tuku a prináša výsledky rýchlejšie ako tradičné tréningové metódy.

 

ilustračné video Zdroj: youtube.com

TRX:

Total-Body Resistance Exercise

(= cviky pre zaťaženie celého tela)
Závesné cvičenie rozvíja telesnú silu pomocou funkčných pohybov
 a dynamických polôh. Pri športe a každodennom cvičení sa pohybujeme stále v mnohých rovinách. Cvičenie na závesnom systéme TRX nám umožňuje cvičiť v týchto rovinách, rovnako tak ako žijeme. Svalová hmota narastá rovnomerne, čo znižuje riziko zranenia a zvyšuje výkonnosť.

Závesné cvičenie rozvíja telesnú silu pomocou funkčných pohybov a dynamických polôh. Pri športe a každodennom cvičení sa pohybujeme stále v mnohých rovinách. Cvičenie na závesnom systéme TRX nám umožňuje cvičiť práve v týchto rovinách. Svalová hmota narastá rovnomerne, čo znižuje riziko zranenia a zvyšuje výkonnosť.

ilustračné video Zdroj: youtube.com

Kruhový tréning:

Kruhový tréning je intenzívny tréning zameraný na celé telo. Jeho hlavnou podstatou je cvičenie na rôznych stanovištiach. Výhodou kruhového tréningu je, že ho môžu vykonávať pokročilí, ale aj úplní začiatočníci. Pri tréningu sa využíva váha vlastného tela, ale aj rôzne fitness náčinie, takže formujete celé telo.


Lucie / CZ

GB Fitboxe - velmi oblíbený styl cvičení, propojujíci údery a kopy z bojových umění s moderní nabuzující muzikou. Celé tělo zabírá již od první minuty, po hodině ždímete trička, ale je Vám skvěle.

Power jóga - silové prvky se propojují s klasickou jógovou flow. Důraz během těchto lekcí je kladen zejména na střed těla, ale také na dech a svalovou koordinaci. Relaxace a prvky meditace jsou součástí každé lekce.

Zumba - tanečni lekce i pro naprosté netanečníky/netanečnice. Jednoduché choreografie skvěle pasující na vybranou muziku. Salsa, merengue, bachata, ale i hip hop či house. To vše je Zumba.


Simona / SK

SM Systém - jedinečný cvičebný systém, ktorý má na RTG snímkach potvrdenú účinnosť pri liečbe ochorení chrbtice.

Skladá sa z ľahko zvládnuteľných cvikov, ktorých základom je
spevnenie ochabnutých svalov a uvoľnenie stuhnutých svalov. Je vhodný pre všetky vekové kategórie.

VIAC INFO
ilustračné video Zdroj: youtube.com

Vladka / SK

Pilates - cardio pilates a pilates na fitloptách
Pilatesové cviky aktivizujú hlboký (stabilizačný) svalový systém, čím odstraňujú svalovú nerovnováhu, zmierňujú bolesti chrbtice a kĺbov a kladú dôraz na správne držanie tela. Táto metóda koordinuje dýchanie s pohybmi, zlepšuje rovnováhu a flexibilitu,
spevňuje oslabené a zároveň naťahuje skrátené svaly, zlepšuje kondíciu, upokojí myseľ a tým samozrejme zmierňuje stres.
Naviac zdokonalí a spevní chúlostivé partie strednej časti tela, zbaví vás tukových vankúšikov, pomôže k dlhým štíhlym končatinám, zlepší držanie tela a naučí vás správnemu dýchaniu.


Natália / SK

HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING (HIIT) - tréning kde sa striedajú krátke intervaly vysokej intenzity cvičenia, po ktorom nasleduje krátky zotavovací čas. Vedie k zvýšenému odburávaniu tukov aj po skončení tréningovej aktivity.
Výhoda HIIT tréningu - obvykle trvá do 30 minút alebo menej.

Pohybové aktivity pre detičky
- základ zdravého a všestranného rozvoja osobnosti dieťaťa. Zameranie na zdokonaľovanie motorickej, koordinačnej , psychologickej a sociálnej činnosti. Všetko prebieha hravou formou.

Posilňovací tréning
- Posilňovaním môžete vybudovať peknú vyšportovanú a štíhlu postav. Posilňovanie je anaeróbna aktivita, čo znamená, že je zameraná na tvarovanie svalov. 


Viliam / SK

Funkčný tréning (FUN WORKOUT) je jedným z najpopulárnejších fitness programov súčasnosti, ktorý zaručuje reguláciu telesnej hmotnosti a úpravu svalov podľa vašich predstáv. Funkčný tréning uľahčuje vykonávanie bežných činností. Predstavuje cviky, ktoré majú priamu spojitosť s aktivitami a pohybmi z každodenného života. 

Sú to pohyby v prvom rade prirodzené - ide o univerzálne pohybové modely, ktoré naše telo pozná. Tie sú pre život esenciálne. A preto sú aj funkčné cviky bezpečné, rovnako, ako sú bezpečné pohyby z každodenného života. Izolované pohyby v živote nevyužívame, preto funkčný tréning pozná len komplexné pohyby, teda súbor pohybov, pri ktorých sa zapája viac svalových partií naraz a pracujú vo vzájomnej súvislosti.

Zároveň napodobňuje činnosti bežného denného režimu alebo danej športovej špecializácie.

Je však vhodný pre všetkých, ktorí chcú schudnúť a vytvarovať telo. Ocenia ho rovnako muži, ženy i deti.

Cvičenie v skupine je zároveň zábavou.

VÝHODY A CIELE TRÉNINGU

Všestranné zameranie – zapojenie všetkých svalových skupín

Zlepšenie výkonu 

Budovanie sily, vytrvalosti, rýchlosti a koordinácie

Výrazná redukcia hmotnosti a efektívne spaľovanie tuku

Rozvoj pružnosti

Pestrosť. Sila. Vytrvalosť. Rýchlosť. Kondícia. Svalová rovnováha.  


Tomáš / SK

CORE tréning

Súčasný moderný spôsob života je do značnej miery sedavý, čo znamená, že niektoré svaly jadra prestanú byť aktívne a ak ich nebudeme pravidelne precvičovať - spevňovať, stratíme schopnosť inštinktívne ich zapájať pri bežných pohyboch. Ich funkciu tak prevezmú iné svaly, čo vedie k svalovej nerovnováhe. Keď je jeden sval silnejší ako protiľahlý, môže dôjsť až k zraneniu.

  • Ak chceme telu zabezpečiť zdravie, vitalitu a efektívnosť, cvičenie core je pre nás tým správnym rozhodnutím. 
  • Je to tréning zameraný na spevňovania telesného jadra (angl. core).
  • Telesné jadro tvoria svaly brucha a chrbta, svaly panvového dna a bránica, ktoré stabilizujú chrbticu, hrudný kôš a panvu v reakcii na napätie vyvolané pohybom.
  • Jadro zohráva kľúčovú úlohu v každodenných biologických funkciách.
  • Častým príkladom je nesprávne držanie tela, ktoré môže spôsobiť nerovnováhu v bedrových a sedacích svaloch a vyvolať bolesti driekovej chrbtice.

POZITÍVA TRÉNINGU :
  • lepšie držanie tela
  • zvýšená ochrana a spevnenie chrbta
  • lepšia rovnováha a koordinácia
  • väčšia sila a rýchlosť
  • pomáha zvýšiť SILU, STABILITU a POHYBLIVOSŤ
Poradenstvo o ZDRAVEJ VÝŽIVE
- ako pristupovať ku strave a kalóriam
- flexibilné stravovanie
- ako prispôsobiť jedálniček na svoj lifestyle
- priberanie / chudnutie
- ako počúvať svoje telo
- mikro a makronutrienti
- pre každého klienta kompletne vypracovaný jedálniček na 1 deň zadarmo
Poradenstvo o ZDRAVEJ VÝŽIVE
Skupinová prednáška, každú druhú sobotu
v čase od 10:00 do 12:00 (príchod 9:50)
Potrebné prezúvky, minerálka v cene, VSTUPNÉ 20,-€
Dozviete sa ako pristupovať ku strave a kalóriám, ako počúvať svoje telo, ako prispôsobiť jedálniček k svojmu životnému štýlu.
Poradenstvo vedie Tomáš a pre každého klienta kompletne vypracuje jedálniček na 1 deň zadarmo.
Tešíme sa na Vás