Ponúkame Vám...

Stanka / SK

TABATA :

Tabata je vysoko intenzívny intervalový tréning (HIIT), ktorý pozostáva z 20 sekúnd maximálnej aktivity a 10 sekúnd odpočinku. Tento cyklus sa opakuje 8-krát

To znamená, že trénujete 4 minúty. Za 30 minút možno týmto spôsobom precvičiť a vyformovať celé telo. Tabata je výbornou voľbou pre všetkých, ktorí chcú neustále zlepšovať svoju kondíciu. Tento typ tréningu sa odporúča i tým, ktorí chcú schudnúť. 

Tabata je ideálna pre zaneprázdnených ľudí – za krátky čas precvičíte celé telo a výhovorka „nemám čas“ tu neplatí. Správne vykonaná tabata je zárukou spálenia vysokého množstva kalórií. HIIT spaľuje viac tuku a prináša výsledky rýchlejšie ako tradičné tréningové metódy.

 

ilustračné video Zdroj: youtube.com

TRX:

Total-Body Resistance Exercise

(= cviky pre zaťaženie celého tela)
Závesné cvičenie rozvíja telesnú silu pomocou funkčných pohybov
 a dynamických polôh. Pri športe a každodennom cvičení sa pohybujeme stále v mnohých rovinách. Cvičenie na závesnom systéme TRX nám umožňuje cvičiť v týchto rovinách, rovnako tak ako žijeme. Svalová hmota narastá rovnomerne, čo znižuje riziko zranenia a zvyšuje výkonnosť..

ilustračné video Zdroj: youtube.com

Kruhový tréning:

Kruhový tréning je intenzívny tréning zameraný na celé telo. Jeho hlavnou podstatou je cvičenie na rôznych stanovištiach. Výhodou kruhového tréningu je, že ho môžu vykonávať pokročilí, ale aj úplní začiatočníci. Pri tréningu sa využíva váha vlastného tela, ale aj rôzne fitness náčinie, takže formujete celé telo.


Lucie / CZ


GB Fitboxe - velmi oblíbený styl cvičení, propojujíci údery a kopy z bojových umění s moderní nabuzující muzikou. Celé tělo zabírá již od první minuty, po hodině ždímete trička, ale je Vám skvěle.

Power jóga - silové prvky se propojují s klasickou jógovou flow. Důraz během těchto lekcí je kladen zejména na střed těla, ale také na dech a svalovou koordinaci. Relaxace a prvky meditace jsou součástí každé lekce.

Zumba - tanečni lekce i pro naprosté netanečníky/netanečnice. Jednoduché choreografie skvěle pasující na vybranou muziku. Salsa, merengue, bachata, ale i hip hop či house. To vše je Zumba.


Simona / SK

SM Systém - jedinečný cvičebný systém, ktorý má na RTG snímkach potvrdenú účinnosť pri liečbe ochorení chrbtice.

Skladá sa z ľahko zvládnuteľných cvikov, ktorých základom je
spevnenie ochabnutých svalov a uvoľnenie stuhnutých svalov. Je vhodný pre všetky vekové kategórie.

VIAC INFO
ilustračné video Zdroj: youtube.com

Vladka / SK

Pilates - cardio pilates a pilates na fitloptách
Pilatesové cviky aktivizujú hlboký (stabilizačný) svalový systém, čím odstraňujú svalovú nerovnováhu, zmierňujú bolesti chrbtice a kĺbov a kladú dôraz na správne držanie tela. Táto metóda koordinuje dýchanie s pohybmi, zlepšuje rovnováhu a flexibilitu,
spevňuje oslabené a zároveň naťahuje skrátené svaly, zlepšuje kondíciu, upokojí myseľ a tým samozrejme zmierňuje stres.
Naviac zdokonalí a spevní chúlostivé partie strednej časti tela, zbaví vás tukových vankúšikov, pomôže k dlhým štíhlym končatinám, zlepší držanie tela a naučí vás správnemu dýchaniu.

Diastáza -  rozostupenie brušných svalov nie je len estetický problém ale vie spôsobiť aj zdravotné problémy, ktoré môžu ovplyvniť kvalitu života. Čím skôr sa problém začne riešiť, tým skôr uvidíte výsledky.


Daniela / SK

ĽUDOVÝ TANEC:
Máš rád slovenský folklór, ale doposiaľ si nenašiel miesto, kde by si mohol vykrútiť svoju partnerku či partnera? Si na správnej stránke, pretože práve my Ti ponúkame hodinu ľudového tanca. Spolu si priblížime ako sa tanec na Slovensku vyvíjal a aké možnosti nám prináša. Mimochodom TANEC = KARDIO. :)
Vítaní sú mladí ale aj starší, s partnerom či bez. Aj pre začiatočníkov!

LATINO
Príď sa spolu s nami ponoriť do latinských tancov, ktoré v zahraničí fičia denne. Stačí Ti so sebou priniesť trošku odvahy pre vykrúcanie bokov a maximálne uvoľnenie v hrudníku. Ak máš partnera, ktorý tiež doma neobsedí, prines ho so sebou (v páre je to zaujímavejšie). Partner však nie je podmienkou. Vítané sú rôzne vekové kategórie. Aj pre začiatočníkov!

JAZZ DANCE
Ak ťa zaujíma čo je to a ako vznikal jazzový tanec, príď si ho s nami zatancovať do nášho klubu. Ide o dynamický druh tanca, pri ktorom zapájame viacero pohybových centier tela. Technika jazzového tanca nie je náročná, preto je určená aj pre začiatočníkov bez techniky. Vek tiež nie je podmienkou. Tešíme sa na Vás

Natália / SK

HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING (HIIT) - tréning kde sa striedajú krátke intervaly vysokej intenzity cvičenia, po ktorom nasleduje krátky zotavovací čas. Vedie k zvýšenému odburávaniu tukov aj po skončení tréningovej aktivity.
Výhoda HIIT tréningu - obvykle trvá do 30 minút alebo menej.

Pohybové aktivity pre detičky
- základ zdravého a všestranného rozvoja osobnosti dieťaťa. Zameranie na zdokonaľovanie motorickej, koordinačnej, psychologickej a sociálnej činnosti. Všetko prebieha hravou formou. Pre deti vo veku 3 až 6 rokov. 

Posilňovací tréning
- posilňovaním môžete vybudovať peknú vyšportovanú a štíhlu postav. Posilňovanie je anaeróbna aktivita, čo znamená, že je zameraná na tvarovanie svalov. 


Tomáš / SK

CORE tréning

Súčasný moderný spôsob života je do značnej miery sedavý, čo znamená, že niektoré svaly jadra prestanú byť aktívne a ak ich nebudeme pravidelne precvičovať - spevňovať, stratíme schopnosť inštinktívne ich zapájať pri bežných pohyboch. Ich funkciu tak prevezmú iné svaly, čo vedie k svalovej nerovnováhe. Keď je jeden sval silnejší ako protiľahlý, môže dôjsť až k zraneniu.

  • Ak chceme telu zabezpečiť zdravie, vitalitu a efektívnosť, cvičenie core je pre nás tým správnym rozhodnutím. 
  • Je to tréning zameraný na spevňovania telesného jadra (angl. core).
  • Telesné jadro tvoria svaly brucha a chrbta, svaly panvového dna a bránica, ktoré stabilizujú chrbticu, hrudný kôš a panvu v reakcii na napätie vyvolané pohybom.
  • Jadro zohráva kľúčovú úlohu v každodenných biologických funkciách.
  • Častým príkladom je nesprávne držanie tela, ktoré môže spôsobiť nerovnováhu v bedrových a sedacích svaloch a vyvolať bolesti driekovej chrbtice.
POZITÍVA TRÉNINGU :
  • lepšie držanie tela
  • zvýšená ochrana a spevnenie chrbta
  • lepšia rovnováha a koordinácia
  • väčšia sila a rýchlosť
  • pomáha zvýšiť SILU, STABILITU a POHYBLIVOSŤ
Poradenstvo o ZDRAVEJ VÝŽIVE
- ako pristupovať ku strave a kalóriam
- flexibilné stravovanie
- ako prispôsobiť jedálniček na svoj lifestyle
- priberanie / chudnutie
- ako počúvať svoje telo
- mikro a makronutrienti
- pre každého klienta kompletne vypracovaný jedálniček na 1 deň zadarmo
Poradenstvo o ZDRAVEJ VÝŽIVE
Skupinová prednáška, každú druhú sobotu
v čase od 10:00 do 12:00 (príchod 9:50)
Potrebné prezúvky, minerálka v cene, VSTUPNÉ 20,-€
Dozviete sa ako pristupovať ku strave a kalóriám, ako počúvať svoje telo, ako prispôsobiť jedálniček k svojmu životnému štýlu.
Poradenstvo vedie Tomáš a pre každého klienta kompletne vypracuje jedálniček na 1 deň zadarmo.
Tešíme sa na Vás